Kehitämme Seuressa jatkuvasti asiakaspalveluamme, jotta voimme palvella työntekijöitämme mahdollisimman sujuvasti. Joulukuun alussa uudistimme työntekijöidemme puhelinasiakaspalveluamme siten, että avasimme palkka-asioille oman puhelinnumeron. Tavoitteenamme on tarjota entistä nopeampi ja vaivattomampi väylä palkkoihin liittyvien kysymysten selvittämiseen.
Palvelemme työntekijöitämme palkka-asioissa joka arkipäivä numerossa 09 329 73600 klo 10–14.
Palvelemme työntekijöitämme monissa kanavissa
Ensisijainen yhteydenottokanava työntekijöillemme on Keikkanetin hotline-viesti, jota kannattaa käyttää aina, kun asia ei ole kiireellinen. Hotline-viestin kautta voi lähettää mihin tahansa asiaan liittyviä kysymyksiä.
Työsuhteeseen liittyvää tietoa ja toimintaohjeita eri tilanteisiin on kattavasti saatavilla Työntekijän portaalissa, johon on linkki Keikkanetin etusivulla. Suosittelemmekin työntekijöillemme portaaliin tutustumista heti työsuhteen alussa ja sen puoleen kääntymistä aina ensimmäisenä, kun kysymyksiä työsuhteeseen liittyen herää. Myös palkanmaksuun liittyvät perustiedot, kuten palkanmaksuaikataulut ja ohjeet palkkalaskelman tulkitsemiseen, löytyvät portaalista.
Työntekijöidemme käytössä kotisivuillamme ja Keikkanetissä on myös asiakaspalvelurobotti Seppo, jolta voi kysyä laajasti kaikkia yleisiä työsuhteisiin liittyviä kysymyksiä. Seppo palvelee väsymättä vuoden jokaisena päivänä vuorokauden ympäri.
Työsuhdeasiat ja sairauspoissaolot
Yleisissä työsuhdeasioissa asiakaspalvelunumeromme säilyy ennallaan – palvelemme arkisin numerossa 09 329 73700 klo 9–15.
Sairauspoissaolot ilmoitetaan ensisijaisesti OmaSeure-mobiilisovelluksen kautta tai tekstiviestitse, ja poissaolosta voi ilmoittaa minä viikonpäivänä vain, vuorokauden ympäri. Ohjeet ja tiedot sairauspoissaolojen ilmoittamiseen löytyvät kotisivuiltamme. Poikkeustapauksissa, mikäli ilmoittaminen OmaSeuressa tai tekstiviestitse ei onnistu, sairauspoissaolosta voi ilmoittaa myös puhelimitse numeroon 09 329 73200, jonka aukioloaika joulukuun alusta alkaen on arkisin klo 6.30–12.
Työ jatkuu! Teemme asiakaspalvelussamme pitkäjänteistä kehitystyötä varmistaaksemme työntekijöillemme sujuvan tiedonsaannin ja hyvän palvelukokemuksen.