Keikkanetin mobiilisovellus – kumppanisi tositarkoituksella

Olethan jo ladannut Keikkanetin mobiilisovelluksen, kumppanisi tositarkoituksella, käyttöösi?

Jos olet, kannattaa kuitenkin jatkaa lukemista, sillä listaamistani vinkeistä saat toivottavasti uutta päivittäiseen Keikkanetin käyttöösi. Ja jos mobiilisovellus ei ole vielä tuttu, ei hätää – tarkoituksenani on innostaa sinut sovelluksen käyttöönottoon!

Mobiilisovellus on suunniteltu kaikkien Seuren työntekijöiden käyttöön, ja sitä voi hyödyntää juuri niin kuin sinulle sopii! Haluat ehkä tarkistaa työvuorotarjontaa useamman kerran päivässä, reaaliaikaisesti. Nopeat syövät hitaat! Vai riittääkö sinulle työvuorojen tilannetarkistus kerran päivässä. Tapoja on monia, ja olen varma, että kokeilemalla löydät sinulle parhaiten sopivimman tavan toimia!

Omat vinkkini mobiili-Keikkanetin käyttöön:

  • Kun Keikkanetin mobiilisovellus on ladattu mobiililaitteeseesi, (Mahtavaa!) varmistathan vielä viimeisen silauksen, eli otathan push-viestit käyttöösi. Näin sinulle räätälöidyt työvuoroehdotukset saapuvat kätevästi puhelimesi aloitusnäytölle.
  • Hyödynnä sovelluksen veloitukseton työvuorojen varausmahdollisuus. Ilman mobiilisovellusta puhelimitse varatut työvuorot maksavat normaalin tekstiviestin verran. Mobiilisovelluksella saat siis merkittävät säästöt tekstiviestikuluissa.
  • Tiesitkö, että Seure kohdentaa työvuoroehdotukset pääosin ensin mobiilisovelluksen ladanneille työntekijöille? Näin saavutamme työntekijämme nopeammin.
  • Oletko menossa uuteen työkohteeseen? Löydät kätevästi perille sovelluksen reittiopasta hyödyntämällä! ​
  • Kun työpäivä on ohi, enää puuttuu vain tehdyn työvuoron lisäys kalenteriin. Kun hoidat työasiasi mobiilisovelluksella, voit hyödyntää esimerkiksi bussimatka-aikasi työkohteesta kotiin ja kotona voit keskittyä muuhun!

Nyt haluaisin kuulla juuri Sinun parhaat Seuren mobiilisovelluksen käyttövinkkisi. Miten olet hyödyntänyt mobiilisovelluksen käyttömahdollisuuksia? Missä tilanteissa käytät sovellustamme?

Heini Valtonen

Heini Valtonen

Kirjoittaja toimii Seuren asiakkuustiimien esimiehenä vastaten muun muassa asiakkaiden asiakaspalvelusta sekä asiakkuustyöstä. Esimiehenä Heini haluaa olla lempeä mutta jämäkkä, ja pyrkiä koko ajan petraamaan tiimin sisäisessä viestinnässä.