Seela asiakaspalvelurobotti mukaan tehostamaan asiakkaiden asiakaspalvelua

Seuressa kehitetään erilaisia digitaalisia ratkaisuja, joiden avulla tehostetaan ja automatisoidaan asiakaspalvelua, rekrytointia ja tilausten käsittelyä. Osana tätä kehitystyötä tänään on julkaistu Seela asiakaspalvelurobotti, joka palvelee asiakkaita vuorokauden ympäri Seuren nettisivuilla ja Keikkanetin puolella. Tarkoituksena on helpottaa asiakkaan arkea ja tarjota yhteydenottokanava, joka vastaa kysymyksiin ympäri vuorokauden kaikkina viikonpäivinä. Seela asiakaspalvelurobotilta voi kysyä esimerkiksi:

· Keikkanetin käytöstä
· Tilausten teosta
· Seuren laskutuskäytännöistä
· Seuren palveluista
· Palautekäytännöistä
· Seuren työntekijöiden poissaolokäytännöistä
· Tutun työntekijän ehdottamisesta Seuren työntekijäksi

Seela ei tunnista asiakasta eikä kerää henkilötietoja eli siltä ei voi kysyä spesifejä kysymyksiä esimerkiksi tietyn tilauksen tilanteesta. Aiemmin työntekijöitä palvelemaan on julkaistu Seppo asiakaspalvelurobotti, josta lisää voit lukea täältä.