Du kan sköta alla dina ärenden via OmaSeure
Oavsett om det gäller att göra en beställning eller att boka ett arbetspass, den korrekta adressen är OmaSeure. Du kan enkelt kontakta oss via OmaSeures meddelanden.
Kundtjänst
Anställda
Innan du kontaktar oss, kolla om du kan hitta svaret på din fråga i anställdas Portal.
Det enklaste sättet att kontakta oss är via OmaSeures meddelande. Vid akuta ärenden ring oss alltid.
Anmäl de första tre dagarna för akut sjukskrivning eller tillfällig vårdledighet främst i OmaSeure. Läs instuktionerna
I anställningrådgivning betjänar vi dig
på 09 329 73700
mån-fre kl 10-14
I lönefrågor betjänar vi dig på
09 329 73600
mån-fre kl 11-13
Vi spelar in kundtjänstsamtal.
Kunder
Du kan kontakta oss via OmaSeure. På OmaSeure kan du också placera en order.
Du kan få support för att göra en beställning från Portalen. Portalen svarar också på vanliga frågor. Du hittar Portalen på OmaSeure. Chatbot Seela hjälper dig också på seure.fi.
Vid alla akuta ärenden vänligen kontakta oss per telefon.
Vi betjänar dig på
OmaSeures live-chat
mån–fre kl 7–16
Vi betjänar dig på
09 329 73100
mån-fre kl 8-13
Om vi inte svarar omedelbart, kan du lämna en återuppringningsbegäran.
Vi spelar in kundtjänstsamtal.
Besök- och faktureringsadress
Besöksadress
Göksgränd 1 B, Helsingfors
tis kl 12–15
Postadress
Seure Henkilöstöpalvelut Oy
PB 2, 00501 Helsingfors
E-post
seure@seure.fi
Personalens e-postadresser har formen förnamn.efternamn@seure.fi
Kundreskontra
asiakkuus@seure.fi
FO-nummer: 0800415-3
Leverantörsreskontra
E-faktureringsadress: 003708004153
Förmedlingskod: DABAFIHH
E-postfakturor: seure@bilanssi.fi
Pappersfakturor:
Seure Henkilöstöpalvelut Oy c/o Bilanssi Oy
Mannerheimvägen 15 a B, 00260 Helsingfors
