Palvelumme asiakkaille

Seuren tehtävänä on turvata asiakkaalle henkilöstön saatavuus; toimittaa oikeat osaajat, oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan.

Nykyaikainen henkilöstövuokraus on laajin palvelumme. Henkilöstövuokrauksen lisäksi palvelumme asiakkaille on laaja-alaisesti henkilöstöpalveluita, joiden avulla asiakkaamme voivat arvioida henkilöstön käyttöä eri kohteissa ja hyödyntää henkilöstön käytöstä saatavaa dataa henkilöstösuunnittelussa.

Tutustu ja ota yhteyttä

Palvelumme asiakkaalle

Työmme asiakkaidemme kanssa on kumppanuutta. Teemme aktiivista yhteistyötä asiakkaidemme kanssa johdosta työkohteiden tilaaja-asiakkaisiin. Kehitämme toimintaamme ja prosessejamme yhdessä asiakkaidemme kanssa ja samalla luomme paitsi suuria muutoksia, myös uusia rohkeita toimintatapoja arkea helpottavia ratkaisuja.

Yhtiömuotomme vuoksi tarjoamme palveluja ainoastaan omistaja-asiakkaillemme. Lue omistajapohjastamme lisää.

Asiakkaidemme asiakaspalvelu

Päivittäisiin asioihin asiakkaamme löytävät ohjeet OmaSeuren kautta Asiakkaan Portaali-ohjeista. Saat meihin vaivattomasti yhteyden OmaSeuressa asiakkaan chatissa tai OmaSeuren verkkoviestillä. Akuuteissa asioissa otathan yhteyttä puhelimitse.

Palvelemme tilaaja-asiakkaitamme
OmaSeuren live-chatissa

ma–pe klo 7–16

Palvelemme tilaaja-asiakkaitamme myös numerossa
09 329 73100

ma–pe klo 8–13

Jos emme vastaa heti, voit jättää takaisinsoittopyynnön.